آموزش زندگی

یادگیری

در سال 2022 بازاریابان وارد AR و VR می شوند

 

تبلیغات هولوگرافیک یکی از ویژگی‌های رایج در داستان‌های علمی تخیلی سایبرپانک است و (چه خوب یا بد) تبلیغات واقعیت افزوده ممکن است نزدیک‌ترین چیزی باشد که به آن می‌رسیم.مدرک TTC 

 پیج اونیل، مدیر بازاریابی Sitecore، رشد در این منطقه را در آینده پیش بینی می کند.

اونیل می‌گوید: «برنامه‌های واقعیت افزوده (AR) – و واقعیت مجازی (VR) – فضاهای فیزیکی و دیجیتالی را با هم ترکیب می‌کنند و با مشاهده بازاریابان تطبیق‌پذیری و راحتی آن‌ها رشد خواهند کرد.

مسلماً، AR در حال حاضر در خرید آنلاین استفاده می‌شود، جایی که شرکت‌هایی مانند Wayfair به کاربران اجازه می‌دهند قبل از خرید مبلمان اتاق خود را ببینند، یا Warby Parker، که به خریداران عینک اجازه می‌دهد با استفاده از وب‌کم فریم‌ها را امتحان کنند. اما برنامه‌های AR می‌توانند شامل فروشگاه‌های فیزیکی و همچنین دیجیتال باشند.

خریدارانی که از یک فروشگاه فیزیکی بازدید می‌کنند می‌توانند از گوشی‌های هوشمند خود برای اسکن یک کد QR استفاده کنند تا جزئیات محصول را فوراً ببینند، اقلام موجود در انبار و مکان دقیق آن‌ها را در فروشگاه ببینند، و حتی یک رنگ رژ لب جدید را روی صفحه‌نمایش گوشی خود امتحان کنند. AR و VR تجربیات منحصر به فردی ایجاد می‌کنند و ارزش را به مشتریانی که به دنبال گزینه‌های شخصی‌شده هستند، منتقل می‌کنند.»

این کاملاً هولوگرام سه بعدی کوسه بزرگی نیست که Jaws 19 را در قسمت 2 بازگشت به آینده تبلیغ کرد، اما در حال رسیدن است. مطمئناً می‌توانیم انتظار تبلیغات VR زیادی را داشته باشیم، اگر Metaverse از زمین خارج شود، زیرا فروش تبلیغات، نان و کره فیس‌بوک است.حافظه مجازی چیست

 

+ نوشته شده در يکشنبه 20 آذر 1401ساعت 16:17 توسط مریم |